مصاحبه آرشیو خبر ها
هیچ بحرانی در كار نیست؛ ماجرا ساده‌ تر از اینهاست!

هیچ بحرانی در كار نیست؛ ماجرا ساده‌ تر از اینهاست!

 

نه از سقوط خبری است؛ نه پای بحران در میان است؛ ماجرا ساده‌تر از آن است كه نیاز باشد با كلمات منفی بازی كرد و جو تیم را ملتهب ساخت. این خلاصه حرف‌های سنگربان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس در گفتگو با newnotizie است. دینو زوف در این مصاحبه با اشاره به نتایج هفته‌های اخیر یوونتوس، ‌افت بیانكونری‌ها را مایه نگرانی ندانست و از هواداران خواست تا به مكس الگری در برون‌رفت از این افت مقطعی اعتماد كنند.

 

 

من هیچ سقوط دراماتیكی در یوونتوس نمی‌بینم. نتایج اخیر یووه تنها یك‌ توقف عادی پس از كسب نواری بلندبالا از پیروزی است. هیچ بحرانی در یووه وجود ندارد و نباید در بازی با كلمات، جو تیم را ملهتب كرد. چطور می‌توان تعدد بازیكنان مصدوم را دید و گله از شكل‌گیری بحران كرد؟!
ماجرا ساده است؛ پس از مدت‌ها، ‌بزرگانِ خط دفاعی یووه به دلیل مصدومیت از حضور در تركیب تیم باز ماندند. در این شرایط طبیعی است كه در عملكرد جانشینان آنها اختلالاتی پدید آید. روگانی و كاسرس از اعضای باسابقه خانواده بیانكونری‌ها هستند و نباید بر آنها سخت‌گیری كرد. در مورد بن‌عطیه نیز نباید جانب افراط را برگزید و فروشش را یك انتقال اشتباه دانست.
در كل نیاز به هیچ هشداری نیست؛ باید به الگری اعتماد كرد، او راه برون‌رفت از چنین موقعیت‌هایی را به خوبی می‌داند.

 

گفتنی است یوونتوس پس از شكست سنگین از آتالانتا و حذف از رقابت‌های كوپا ایتالیای این فصل، با نمایشی متزلزل در دیدار خانگیِ هفته بیست و دومش مقابل پارما نیز به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافت تا انتقادات از عملكرد الگری و یوونتوس افزایش یابد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: